Skip to main content

Οι ανάμνησεις μου γύρω από τον κόσμο, My memories from around the world



Σε αυτό το άρθρο μου παραθέτω αυτό το video που έχω ετοιμάσει σχετικά με τις αναμνήσεις μου ανα τον κόσμο. Επειδή γνωρίζω ότι άλλο είναι να διαβάζεις και άλλο να βλέπεις προσπάθησα να σας ξεκουράσω με αυτό το video, που αποτελείται από φωτογραφίες που έχω τραβήξει. Ελπίζω να το απολαύσετε όπως και εγώ!

In this article of mine i posted a video that i have created about my memories from around the world. I know that there is a difference between  reading and  watching, so i created this video, which includes photos that i have captured from my traveling. I hope you enjoy it as i did!

Comments

Popular posts from this blog

Η Βόλτα μου στην Κωνσταντινούπολη , A Walk in Istanbul

Η  Κωνσταντινούπολη  ή  Κωνσταντινούπολις   , διεθνώς γνωστή ως  Ιστανμπούλ   , είναι η μεγαλύτερη πόλη  της  Τουρκίας . Με πληθυσμό περίπου 12 εκατομμύρια κατοίκους , αποτελεί μια από τις πολυπληθέστερες πόλεις του κόσμου. Η Κωνσταντινούπολη είναι κτισμένη στη θέση της  αρχαίας ελληνικής  πόλης  Βυζάντιο , που ονομάστηκε έτσι από τον  Βύζαντα  των  Μεγάρων , ο οποίος

Ιταλία,Italy

Η Αρένα της Βερόνας ( Arena di Verona ) είναι ένα ρωμαϊκό αμφιθέατρο στη Βερόνα της Ιταλίας , η οποία είναι διεθνώς γνωστή για τις μεγάλης κλίμακας παραστάσεις όπερας που έχουν δοθεί εκεί. Είναι ένα από τα καλύτερα διατηρημένα αρχαία  μνημεία του είδους του.

Το Σαββατοκύριακο μου στην Κέρκυρα , My weekend in Corfu part 1

Ας ξεκινήσω δίνοντας λίγες πληροφορίες για την Κέρκυρα . Η Κέρκυρα είναι ένα νησί του Ιονίου και μάλιστα το δεύτερο πιο μεγάλο στο πέλαγος . Περιλαμβάνει διάφορα νησάκια και ο πληθυσμός της ανέρχεται στους 32 χιλιάδες κατοίκους . Το νησί συνδέεται με την ελληνική ιστορία από την αρχή της ελληνικής Μυθολογίας . Το όνομα του νησιού " Κέρκυρα " συνδέεται με τον θεό Ποσειδώνα και τον Ασωπό ποταμό . Σύμφωνα με τον μύθο ο Ποσειδώνας ερωτεύτηκε την νύμφη Κόρκυρα , κόρη του Ασωπού και της νύμφης Μετώπης και